Naszą Misją jest efektywne łączenie rozwiązań ekologicznych i ekonomicznych, polegających na zapewnieniu kompleksowej obsługi w zakresie zarządzania UPS (ubocznymi produktami spalania), świadczeniu usług w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła oraz dostaw materiałów na bazie UPS, przestrzegając zasad BHP i etyki, działając w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju oraz z poszanowaniem wartości Grupy PGE.
PGE Ekoserwis S.A. poprzez wysoki poziom bezpieczeństwa i profesjonalną postawę pracowników chce być postrzegana, jako spółka wiarygodna, zasługująca na zaufanie klientów oraz akceptowalna przez lokalną społeczność.
Spółka w swych celach strategicznych zobowiązuje się do:
- Zapewnienia Klientom bezpieczeństwa w zakresie gospodarowania ubocznymi produktami spalania przetwarzając je w maksymalnym możliwym zakresie na pełnowartościowe produkty wykorzystywane w budownictwie inżynieryjnym, górnictwie i rolnictwie.
- Realizacji zakontraktowanych usług z najwyższą starannością i profesjonalizmem, przy uwzględnieniu wszelkich aspektów bezpieczeństwa procesu zidentyfikowanego przez Klienta
Nasze cele realizujemy poprzez:
- przywództwo, zaangażowanie i odpowiedzialność najwyższego kierownictwa na rzecz jakości, środowiska i bezpieczeństwa,
- dostarczanie wyrobów i usług przy zachowaniu wymaganych przez klienta parametrów jakościowych w sposób bezpieczny i efektywny ekonomicznie,
- wdrażanie nowych wyrobów na bazie UPS oraz dążenie do rozszerzania palety świadczonych usług,
- identyfikację i spełnianie wymagań prawnych, wymagań GK PGE i innych wymagań mających zastosowanie do prowadzonej działalności,
- konsekwentną realizację polityki spółki w zakresie BHP, będącej integralną częścią niniejszej polityki,
- systematyczne identyfikowanie i analizowanie ryzyk i szans oraz podejmowanie niezbędnych działań,
- kontrolę i minimalizowanie negatywnych oddziaływań na środowisko w tym zapobieganie zanieczyszczeniom oraz poprawę środowiskowych efektów działalności,
- podnoszenie kwalifikacji, umiejętności zawodowych i świadomości pracowników oraz aktywne wspieranie wszelkich inicjatyw w zakresie poprawy jakości, ochrony środowiska oraz BHP,
- prowadzenie systematycznych przeglądów i ciągłe doskonalenie skuteczności wdrożonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania, spełniającego wymagania norm jakości wg. ISO 9001, środowiska wg. ISO 14001 i BHP wg. ISO 45001.
Gwarancją spełnienia powyższych celów jest wdrożony i doskonalony Zintegrowany System Zarządzania, oparty na normach:
- PN-EN ISO 9001: 2015-10 Systemy zarządzania jakością. Wymagania i wytyczne stosowania,
- PN-EN ISO 14001: 2015-09 Systemy zarządzania środowiskowego. Wymagania i wytyczne stosowania,
- PN-ISO 45001:2018-06 Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Wymagania i wytyczne stosowania,
W 2024 roku audyt nadzoru i recertyfikacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania potwierdził zgodność wdrożonego w Spółce ZSZ z wyżej wyszczególnionymi normami.
Uzyskane certyfikaty potwierdzają, że PGE Ekoserwis S.A. zapewnia wysoką jakość produktów i usług oraz spełnia wymagania klientów i wszystkich zainteresowanych stron, przy jednoczesnym realizowaniu działań na rzecz ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Certyfikat dla środowiska wg ISO 14001 i jakości wg ISO 9001
- Certyfikat dla systemu zarządzania BHP
- Deklaracja Zarządu w sprawie Polityki Bezpieczeństwa Informacji
- Deklaracja Zarządu Spółki w sprawie Polityki BHP
- Deklaracja Zarządu w sprawie Polityki Jakości w PGE Ekoserwis
- Deklaracja Zarządu w sprawie Polityki Środowiskowej w PGE Ekoserwis
- Deklaracja Zarządu w sprawie Polityki Transportowo-Logistycznej w PGE Ekoserwis